
tel: 530 550 703
biuro@max-office.pl GG (37950623)



- Toner do Brother TN1030 TN1050 HL1112 DCP1510 MFC1910
- TONER ZAMIENNY XEROX Phaser 3020 WorkCentre 3025 106R02773
- Toner Zamienny Hp Ce285A Jetworld
- Toner Zamienny CE505A / CF280A Hp Laserjet P2035 P2055 M401 M425
- Toner Zamienny Mlt-D111S do Samsung M2022 M2020 M2070 New chip
- TONER BROTHER TN-1030 TN1030 TN1050 Quantec 1,5TK
- Toner Zamienny Xerox 3225 3215 106R02778
- TONER ZAMIENNY XEROX Phaser 3020 WorkCentre 3025 106R02773 Quantec
- Toner Zamienny Samsung M2022 M2020 M2070 Mlt-D111L 1.8K
- TONER CE285A 85A HP LaserJet P1102 M1132 M1212
- Toner Zamienny Hp Ce285X Jetworld 3,1Tk
- TONER ZAMIENNY HP CE285A P1102 M1132 M1212 Quantec

Regulamin zwrotu
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione
- naruszenia plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych
- w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z załączoną dokumentacją oraz z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu, wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.).
- uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowej instalacji tonera dokonanej wbrew instrukcji instalacji kasety, zalecanej przez producenta drukarki;
- uszkodzenia spowodowane przechowywaniem tonera w niewłaściwych warunkach (przechowywanie w temperaturach poniżej 10°C oraz wyższych niż 40°C);
- uszkodzenia mechaniczne wywołane próbą instalacji tonera w niewłaściwym modelu drukarki;
- zużycie wynikające z eksploatacji towaru w 70% lub większym stopniu.
- TRANSPORT REKLAMOWANEGO TOWARU POKRYWA KUPUJĄCY, NATOMIAST ZWROT REKLAMOWANEGO TOWARU PONOSI SPRZEDAJĄCY
- REKLAMACJE USZKODZONEGO TONERA PODCZAS TRANSPORTU WYŁĄCZNIE Z PROTOKOŁEM SZKODY WYSTAWIONYM PRZEZ KURIERA!!!
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz z dokumentem zakupu.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy w formie przelewu bankowego.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.